Setiap warna itu memberi seribu erti kepada setiap orang..
dan warna yang sangat memberi erti kepada saya adalah UNGU!~

20.5.12

Mana Lagi Nak Cari Orang Seperti Dia?

rasanya dah lama tak berkalam dalam blog buruk ni.
hari ni tiba2 rasa nak menulis.
hari ni sebak.
balik bilik menangis.
tengok gambar2 kami.
lagi sebulan kami akan berpisah.
rasanya tak sanggup nak membayangkan hidup aku kt UKM nanti tanpa dia.
kenapa?
sebab dia tiada galang gantinya.
dia kawan, dia sahabat, dia penasihat, dia tempat bergaduh, dia kakak, dia tempat luah segala rasa, dia sentiasa ada susah senang dan dia teman dunia akhirat ...


Aku dan Dia :)

aku sedar, aku tahu kebelakangan ni aku jarang bersama dia. aku perasan, kebelakangan ni dia banyak terguris dengan aku. aku minta maaf :(
bukan sengaja nak melukakan kau, tp aku nak kau tau yg aku cemburu.. 
tp hari ni kita borak2 panjang, kita ketawa2 mcm dulu balik, kita saling kongsi cerita seperti kebiasaan, seronok :)

balik bilik aku terus terfikir, lepas ni dia dah xde kt ukm.. sape nk jd penasihat aku, sape nk temankan aku, sape nk jd pendengar aku,sape nk melahar dgn aku, sape nk kongsikan bahu utk aku menangis, sape nk kopekkan udang dan kerang bila makan, sape nk jd kakak aku kt sini lagi? dan 
MANE LAGI AKU NAK CARI ORANG SEPERTI DIA KAT DUNIA NI? 





tak ada yg sama seperti dia. love u :)




*jgn salah faham.kami bukanlah pasangan lesbian tp kami kawan sampai hujung nyawa <3


3 comments:

  1. neya....knp tulis cm ni??sebak sgt bile bace....aq pon sygkn kau..maafkan aq jugak kalau aq byk lukakan hati kau n buat kau cemburu....

    ReplyDelete
  2. aku tulis ni sbb aku hargai ukhuwah kita..xpe aku xsimpan dalam pon sume 2.ko kn kakak aku. syg ko:)

    ReplyDelete
  3. xpernah terfikir untuk aku ada adik angkat..tapi bile dah jumpa kau ni lain pulak jadinya...aku anggap kau bukan setakat sahabat, bahkan aku turut menganggap kau sebagai adik perempuan yang beleh dijadikan tempat aku berkongsi suka duka bersama..walaupun aku ada adik perempuan kandung yang dah dewasa tapi aku tak selesa share dgn dia..tak macam aku buat pada kau... =))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...