Setiap warna itu memberi seribu erti kepada setiap orang..
dan warna yang sangat memberi erti kepada saya adalah UNGU!~

15.10.12

Aku Terima Nikahnya... ~

saya tau, awak kalau marah kejap je kan.. tengok, awak da oke..yeah..tapi saya tau awak masih kecik hati dengan saya kan.cuma awak tak nak panjangkan..tankz ye :)
kenapa awak baik sangat? saya da buat awak sedih, tapi awak tak marah pon saya..ye, awak marah tapi cara awak marah adalah dengan berdiam diri. tu lagi menyeksakan tahu !
tapi bila awak da stop mogok bercakap awak tu saya lega sangat. ngeee

tapi yang paling saya terharu bila semalam awak cakap "sekarang kalau awak nak kasar ngan saya pon, saya time je..tapi awak kena stop berkasar dengan saya bila saya cakap "AKU TERIMA NIKAHNYA..." kat depan wali awak."

so lepas ni boleh la saya kasar-kasar ngan awak lagi ea? saya kan memang kasar. hee :)

pasal yang awak cakap tu, insyaallah, sama-sama kita doa ye awak..


lepas ni cuba untuk tak berkasar, insyaallah :)





0 Pancaran Ungu:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...