Setiap warna itu memberi seribu erti kepada setiap orang..
dan warna yang sangat memberi erti kepada saya adalah UNGU!~

9.11.12

Aku Dan Mereka

Banyak kisah diluah.
banyak luka dikongsi.
dan banyak bahagia dicerita.
namun aku lupa, untuk bertanya kisah mereka, luka mereka dan bahagia mereka.

dan kerana itu,
aku simpan semuanya sendiri.
sedih, kecewa dan gembira, hati aku sendiri menyimpan.

aku tahu mereka gembira begini, dan aku juga gembira walau rasa kehilangan.
tapi aku semakin dapat menerima,
dalam hidup, kasih, sayang, cinta, konflik dan benci datang dan pergi.

lalu aku sedia menghadapi, 
bahawa aku bawa kisah aku, dan mereka bawa kisah mereka.
tidak ada lagi istilah "Kisah Bersama"


2 comments:

  1. E'thing with ne fine , I'Allah.
    Allah always there for u to protect n guide u.
    Life goes on either it's filled up or empty.
    chill!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah. Allah with me. thanks ! :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...