Setiap warna itu memberi seribu erti kepada setiap orang..
dan warna yang sangat memberi erti kepada saya adalah UNGU!~

9.12.12

S.A.H.A.B.A.T




sebenarnya, aku la kot yang ntah apa-apa tu. kesian sape yang dapat kawan macam aku.
tapi, sahabat aku super duper terbaik !
mereka terima baik buruk aku
mereka selalu tegur silap aku
mereka selalu nasihat aku
mereka selalu faham aku
mereka selalu sokong aku
mereka tak suka tengok aku sedih
mereka tak lokek kongsi bahu
mereka tak jemu tadahkan telinga
mereka layan mulut becok aku
mereka gembira bila aku senang
mereka hulurkan tangan masa aku susah
mereka marah aku bila aku degil
tapi mereka pujuk bila aku merajuk
aku pulak, walaupun aku tak baik mana
tapi aku nak jadi sahabat terbaik mereka
macam mana mereka jadi sahabat aku
macam tu la aku nak jadi sahabat mereka 
sebab, aku sayang mereka !


3 comments:

  1. suka sy baca entry ni...bahasa yang awk guna sangat menarik.. :)

    ReplyDelete
  2. bahasa apakah ini yg menarik? semuanya dari hati. hehe sy suka kalau org yg baca suka. mekasih :)

    ReplyDelete
  3. bukan sorang yang ntah apa-apa tapi setiap individu lain ragamnya.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...