Setiap warna itu memberi seribu erti kepada setiap orang..
dan warna yang sangat memberi erti kepada saya adalah UNGU!~

21.6.13

Kisah Kasih Part III

Bismillahirahmanirahim..

alhamdulillah..baru selesai exam terakhir bersama kosmate. sy ada lg 2 paper, tp ini paper major terakhir..lepas exam tadi sempat berkumpul dan bersalaman berpelukan buat kali terakhir sebelum masing2 tinggalkan ukm tercinta :")

rasanya tak pernah sy menulis tentang rakan kelas, melainkan dalam surat rahsia saya semasa family day hari tu.
saya akui pelajar lelaki kelas kita berlainan sedikit daripada kelas2 lain. kurang nakalnya, malah dalam kelas pun diam je..Mizi, nanti kawin jgn lupa jemput, tak akan lupa tarian hindustan kau, Teh, selalu tak sekepala tapi akhir2 ni ada gunakan poket aku utk simpan rahsia hati kau kn :P,Sayut, antara org yg aku cukup kagumi ilmunya. aku doakan kau berjaya dgn apa yg kau minati sekarang. Zali, dulu masa tahun 1 pernah jd kaunselor aku, terima kasih :) iwan, dulu kita pernah rapat..pernah bagi aku coklat yg comel. terima kasih..cuma masuk final year ni mcm ada satu jurang. tak mengapa, asalkan kita tak bergaduh..ekhsan, u paling vouge.aku suka cara kamu yg konfiden dan positif dalam semua perkara. jgn pernah rasa disisihkan, sebab aku dan kawan lain memang tak pernah sisihkan kamu. dan hafiz..kawan lelaki yang paling rapat.dari tahun 1..masuk je kelas terus rasa boleh kamceng, lepas tu jadi cikgu aku ajar kecek klate..ingat tak kita kena marah dengan pak arab kat ptsl sebab gelak kuat?haha..pih, mcm aku cakap hari tu, apa pun jadi, kau tetap kawan aku.tetap bro aku. peribadi dan persahabatan perkara berbeza. minta maaf sebab teremosi dan marah kau hari tu. keep in touch oke..

pelajar perempuan yang macam banyak geng, hehe..fairuz dan pijah, jaga diri baik2, dulu masa tahun 1 n 2 selalu lepak bilik korang masa nak exam kan..tankz tau..bai, idayu, kita jarang bercakap tapi selalu kena usik dgn aku.sorry.. :) tikah, sarah,huda..jujur aku respect dgn anda. semoga terus berjaya ya..husna dan dalilah, dalam kelas antara orang yg rajin tegur dan bergurau dgn aku. dila, ingat tak masa ist year kita ada sikit krisis, sebab jadi satu group dlm kelas dr mawar..aku anggap tu proses kita saling kenal cara masing2.yela  sem 1 kan masa tu :) nik dan wani..rakan seperjuangan sy dalam meneliti manuskrip..maafkan aku kalau ada tercicir maklumat kat mana2 sepanjang kita siapkan tesis, wani, kuatkan semangat ya. mai dan ani, aku suka tgk persahabatan korang, comel je..hehe maafkan jugak kalau ada salah silap..ros..aku mintak maaf sebab lepas naik tahun 3 ni, aku dah jarang dgn kau.sampai kita dah renggang. tak mcm dulu2. byk kenangan dgn kau..igt tak kita pernah terkandas kat kajang, kena kejar org gila lepas tu lari menyorok dlm surau tengah2 malam..sumpah aku takut pegi kajang lagi lepas tu.haha..tankz ye sebab pernah pinjamkan telinga utk aku luahkan rasa dulu..aku doakan kau bahagia dgn apa yg kau pilih sekarang.chewah.hehe.. dan buat suhaila..terima kasih jgk sebab pernah cipta kenangan bersama dan sudi jadi pantunmate aku.ehh ada ke perkataan tu?hee..ulin pon..sorry sebab paksa masuk pantun ngan aku..hehe paling seronok masa berlatih pantun ngan korang.asyik gelak je..haha..dulu masa kita satu pusat tusyen kat tengku mahmud, aku selalu pinjam pensel warna hang masa nak lukis graf kan..xsangka jadi kosmet kat sini.hehe insyallah jumpa nanti baq hang.hehe..dan paling istimewa 3 orang bintang hati saya, yuna, madi dan ayu. terima kasih utk semuanya. tu je boleh cakap..sbb kalau cakap banyak mungkin entri ni boleh dijilid..haha 

dan sebenarnya saya tak pernah lupa 3 lagi rakan kita yang tak berpeluang menghabiskan perjuangan bersama. ilmiah, suha dan alia. mari kita doakan kejayaan mereka, kalau bukan dengan dalam ukm ini, mungkin berjaya dengan cara lain..masih terkilan kerana  xdapat bawa sahabat sy, alia utk terus bersama kita  sampai hari ini..

insyaallah nanti kita jumpa lagi di depan dectar berjubah hijau dan bertopi 4 segi. doakan kejayaan sy jugak.walaupun kita tak rapat dari mula dulu, tapi sy bersyukur kita tamatkan pengajian kita di sini dgn satu ikatan yang kuat dan penuh kasih sahabat. sayang kalian semua :)

wassalam




0 Pancaran Ungu:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...