Setiap warna itu memberi seribu erti kepada setiap orang..
dan warna yang sangat memberi erti kepada saya adalah UNGU!~

20.6.13

Kisah Kasih

Dengan Nama Allah yg lagi Pemurah lagi Penyayang.

20 jun 2013. bermakna lagi tujuh hari aku di bumi ukm ini. dan teringin utk titipkan satu kisah tentang kasih. tentang keluarga aku di sini.

keluarga.

Along, angah, acik, tiga tahun bersama kalian adalah antara detik terindah dalam hidup saya. terima kasih untuk semuanya. terlalu banyak utk diungkapkan untuk terima kasih itu. mungkin kalian perasan, beberapa hari ni, saya sedikit beremosi. macam hilang mood utk bercakap. saya minta maaf..sy sebenarnya cuba utk hilangkan sedih untuk perpisahan kita nanti. semakin hampir hari berpisah, rasa seperti semakin cepat putaran detik jam..

buat Siti Rohayu Draman. along, along adalah kakak yg sangat baik. paling matang antara kita semua.terima kasih sebab selalu amek berat pasal ayong dan selalu bagi nasihat. minta maaf sebab banyak menyusahkan along, banyak sakitkan hati along dan banyak buat along terasa. dan pernah buat along menangis kan..nanti praktikal sorang2 kat sini jaga diri baik-baik, tp jgn baik sgt dengan orang, nanti orang pijak kepala kita. ayong pesan mcm ni sebab along selalu baik sangat dgn orang . i love u :)

untuk Nor Wahyuna Ramli, awk pendengar terbaik, angah. terima kasih. awak antara orang yang paling cepat perasan perubahan riak muka saya. sedih ke marah ke, paling sy tak lupa, awak boleh nampak air mata saya walaupun masa tu sy tak menangis, cuma tengah tahan nak menangis, dan awak diam-diam bg mesej, "i can see ur tears" tankz angah. sayang awak sangat2.dan sebab sayangkan awakla, saya sgt marah bila tau ada orang lukakan hati awak. sy tak suka tgk awk menangis, lemah macam hari tu. be strong oke..ingat semua pesan sy.hidup ni jgn terlalu terbawa-bawa kasih manusia yg belum tentu ikhlas. maafkan sy sebab dah banyak buat awak susah. hari ni pun saya susahkan awak lg kan.. :") tak tau nak cakap mcm mana. terima kasih terima kasih terima kasih..

Acik Nor Madihah Abd Rahman, org yg paling sama senget dgn sy. selalu jadi rumet sy. minta maaf sebab selalu marah awak kalau awak malas makan ubat. sy marah sebab sayang..sy takkan lupa masa sy batuk teruk dulu, awk sanggup naik bas dtg bilik sy dan paksa sy pergi klinik. terima kasih sebab selalu ingatkan saya pasal solat. alhamdulillah, sedikit demi sedikit sy berubah ke arah lebih baik.doakan sy ye..sy minta maaf..pasal dulu..ada sesuatu yg pernah berlaku antara kita..sampai sy tak benarkan awk panggil sy ayong..sy tak pernah lupa..sy minta maaf sgt2..sayang awak jugak..

dan buat insan baru dalam hidup akak, Siti Hanisah Mokhamat.terima kasih sebab jadi adik akak yang selalu ada dgn akak susah senang..baru sem ni kita rapat, tapi akak sayangkan nisa sangat2..nanti akak takde jaga diri k..jgn sedih2, akak selalu ada untuk nisa. nanti akak pesan kat nawar ngn mizar suruh tengokkan nisa.hehe..akak mintak maaf jugak kalau ada buat salah atau lukakan hati nisa sepanjang kita kenal. lepas ni kena lagi kental, akak da takde nak backup nisa..pandai2 berdikari tau. i love u..

along, angah, acik, nisa, minta maaf sebab luahkan semua kat sini. rasanya tak mampu nak ucapkan macam ni bila berdepan, nanti menangis..ssaya sangat sayangkan kamu semua, sampai bila2 kamu adik beradik saya. jangan lupa satu pon kenangan kita semua. kalau satu hari nanti kamu semua dah lupakan sy atau tak sayang sy lagi, insyaallah sy tetap nak sayang kamu semua..

# di sini jua memori tercipta, kenangan bersama tiada ku lupa ~

0 Pancaran Ungu:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...