Setiap warna itu memberi seribu erti kepada setiap orang..
dan warna yang sangat memberi erti kepada saya adalah UNGU!~

15.10.12

Aku Terima Nikahnya... ~

saya tau, awak kalau marah kejap je kan.. tengok, awak da oke..yeah..tapi saya tau awak masih kecik hati dengan saya kan.cuma awak tak nak panjangkan..tankz ye :)
kenapa awak baik sangat? saya da buat awak sedih, tapi awak tak marah pon saya..ye, awak marah tapi cara awak marah adalah dengan berdiam diri. tu lagi menyeksakan tahu !
tapi bila awak da stop mogok bercakap awak tu saya lega sangat. ngeee

tapi yang paling saya terharu bila semalam awak cakap "sekarang kalau awak nak kasar ngan saya pon, saya time je..tapi awak kena stop berkasar dengan saya bila saya cakap "AKU TERIMA NIKAHNYA..." kat depan wali awak."

so lepas ni boleh la saya kasar-kasar ngan awak lagi ea? saya kan memang kasar. hee :)

pasal yang awak cakap tu, insyaallah, sama-sama kita doa ye awak..


lepas ni cuba untuk tak berkasar, insyaallah :)





12.10.12

mintak maaf ye awak :(

hari ni saya buat awak sedih, saya minta maaf ye.
 betul-betul tak sengaja. kadang-kadang saya ni tak boleh kawal emosi. nak menangis rase bila baca status awak kat facebook. nasib baik kawan-kawan saya ada ni, tak jadi nangis :")
status tu awak tujukan kat saya kan?
 ye saya terasa dengan status awak tu..tapi memang salah saya pon..maaf sekali lagi...




3.10.12

Saya Berjaya ! Anda Bagaimana?

aku kira setiap umat manusia di dalam dunia  ini tidak dapat lari daripada ditimpa kesusahan dan dilanda perasaan sedih. semua orang akan hadapinya bukan?
bezanya, adalah adakah semua orang itu mampu keluar dari kesedihan atau sebaliknya.
mungkin aku golongan yang boleh keluar dari kesedihan. tapi aku rasa, aku tidak keluar sebaliknya cuba menyembunyikan diri dalam sedikit senyuman.
aku dah berjaya menutup segala kesedihan ini di hadapan semua orang. dan aku ingat, bila aku bersembunyi begini, aku akan bahagia dan tidak sedih lagi, nyata aku silap. hakikatnya bersembunyi dan berpura-pura tabah adalah sesuatu yang menyakitkan dan memakan diri sedikit demi sedikit.
tapi lebih baik jika hati sendiri sakit daripada melihat orang-orang yang aku sayang turut sama bersedih bersama aku bukan? lalu aku klasifikasikan diri aku sebagai seorang yang berjaya keluar dari sebuah cerita sedih. aku mahu nampak tabah dan kuat di hadapan semua orang, aku ingin menjadi seorang yang ceria dan menceriakan hidup orang lain, aku suka melihat orang sekelilingku ketawa bahagia. semua itu cukup indah bagi aku. Demi Allah, aku sangat bahagia melihat kesayangan-kesayangan aku gembira ! 





beginilah sebaiknya :")

*gambar sedih dari uncle google

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...