Setiap warna itu memberi seribu erti kepada setiap orang..
dan warna yang sangat memberi erti kepada saya adalah UNGU!~

24.3.12

Kembali ke Sekolah !~

hoihoihoi :)
hari ni kan, kite pergi sekolah tau.
hari jugak kan, kita bosan bosan dan bosan sangat dekat sekolah baru tu.
cikgu kite kan, baik sangat.sampai semua anak murid tersengguk.
tau tak kite pegi sekolah ape?
kite pegi sekolah ni >_<

kite pegi sekolah memandu la.hee :)
errr..tak payah nak kite sangatla kan.
sebenarnya kan, aku masih belum mempunyai lesen motor mahupun kereta mahupun bas ekspress. eh janganla buat muka terkejut macam tu.ya.aku memang tak ada lesen. 
sebelum ni aku merempit bak orang ada lesen kan, dari kedah ke penang aku bawak motor, dari bangi ke KL aku rempit, aku memang tak ada lesen.huahuahua. (maaf bapak polisi)

aku tak nak pegi amek lesen dulu sebab ni la.leceh..kena g dengar ceramah yg lama gile tu, buat ujian undang-undangla, teori la..adehh..senak kepala.


nampak tak betapa banyaknya benda kena buat sebelum dapat lesen? =="




tapi dalam hati memang teringin gile nak bawak kete.hee.. so memang kena amek lesen gak la.. tak sabo rasanya :)
doakan aku cepat-cepat dapat title pemandu kereta tau ^^
 nanti bila da dapat lesen aku nak ajak pegawai JPJ tu buat hoorey macam ni ;p








0 Pancaran Ungu:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...