Setiap warna itu memberi seribu erti kepada setiap orang..
dan warna yang sangat memberi erti kepada saya adalah UNGU!~

24.11.12

Kisah Kau Aku


Kita bermula dari senyuman, kau senyum, aku senyum


Lama-lama jadi cinta


kau pernah kata kita macam Nobita Sizuka, saling terima seadanya


Dan aku mula rasa cinta itu indah seperti kisah cinderella


kita selalu pasang angan untuk ini. selalu kan...


juga idamkan bahagia seperti ini


namun hubungan kita ibarat air di laut


kadangkala pasang


ada ketika ia surut


lama-lama hati kita mula macam ni


Kau begitu


Dan Aku begini


mula-mula aku sedih terluka menangis


Tapi kecewa buat aku jadi kuat


dan sekarang aku mampu bahagia tanpa kau


aku seronok menjadi single

Dan jadi kuat macam powerpuff girl


Moga nanti bakal Adam hidupku datang mencari

Kisah Kau Aku tamat di sini


PENGHARGAAN: 

Kepada Pak Cik Google sebab sponsor gambar serba serbi :)


















2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...