Setiap warna itu memberi seribu erti kepada setiap orang..
dan warna yang sangat memberi erti kepada saya adalah UNGU!~

19.11.12

Melangkahlah walau setapak cuma ~

Bismillahirrahmanirrahim...

bukan sehari aku berfikir untuk mengambil keputusan ini. berkali-kali aku fikir, aku congak, ambil kira semua risiko dan impak pada diri, lalu aku putuskan untuk teruskan pilihan aku ini.
Alhamdulillah, kawan-kawan seperti selalu, sentiasa menyokong aku. terima kasih kalian :)

tapi sejujurnya,
aku tak rasa bahagia dengan keputusan ini..hati masih lagi berbolak-balik, tapi suara hati seolah membisikkan, "bahagia itu pasti menyusul nanti"
aku percaya dengan gerak hati, lalu aku tersenyum sebelum melewati jalan yang aku pilih ini. kerana aku yakin, Yang atas sana pasti membuka jalan seluas-luasnya untuk aku melangkah. ya, walau langkah yang mahu aku lakukan ini tidak sebesar mana, namun mungkin satu langkah ini menjadi permulaan bagi langkah-langkah seterusnya nanti, in sha Allah.

Ya Allah, tetapkanlah niatku, kuatkanlah hatiku, permudahkan jalanku ini.
TERIMA KASIH TUHAN~

walau jatuh, rebah dan tersungkur, aku masih mahu bangkit dan terus melangkah.

0 Pancaran Ungu:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...