Setiap warna itu memberi seribu erti kepada setiap orang..
dan warna yang sangat memberi erti kepada saya adalah UNGU!~

28.11.11

~alahai khairul fahmi !~

"SAAT KAMU SUDAH TERBANG TINGGI MENGGAPAI AWAN, JANGANLAH KAMU PERNAH MELUPAKAN SARANG KAMU DI BAWAH SANA. SAAT KAMU MENDONGAK KE LANGIT, JANGAN KAMU MELUPAKAN RUMPUT YANG KAMU PIJAK"







terus saya terfikirkan kata-kata ini sebaik melihat berita dan gambar terbaru yang disebarkan semalam. saya membaca artikel yang mengejutkan itu semasa menonton perlawanan antara Malaysia dan Bahrain. sebagai salah seorang peminat khairul fahmi, sememangnya saya terkilan apabila membaca artikel tersebut dan ini bukan kali pertama saya terkilan dengan pelbagai cerita dan tohmahan tentang hero Malaysia dan hero hati saya tu.

dulu berita putus tunang, berita bersama gadis seksi a. k. a adik angkat, berita minum arak di sebuah parti.. dan kini berita bersama gadis lain pula. alahai heroku khairul fahmi....
saya tidak berkata bahawa semua cerita ini benar dan tidak juga ingin menegakkan benang yang basah dengan mengatakan khairul fahmi tidak bersalah. tetapi saya kecewa kerana disaat namanya sedang meningkat naik, pelbagai cerita tidak enak yang disebarkan.
ahh tak mengapa.minat saya terhadap apex tidak berkurang sama sekali :)

dia tetap hero saya :)

andai benar semua cerita itu, saya doakan kamu berubah nanti,
andai semua itu hanya fitnah, bersabarlah :)










0 Pancaran Ungu:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...