Setiap warna itu memberi seribu erti kepada setiap orang..
dan warna yang sangat memberi erti kepada saya adalah UNGU!~

1.1.12

Entri Pertama 2012 !

salam 2012, salam tahun baru.. :)
yeayy ini adalah entri sulung aku untuk tahun 2012.. ingat nak post tepat-tepat pukul 12 tadi.tapi xjadi sebab ada keje lain..heee

takde apa pon nak tulis sebenarnya, sebab ucapan selamat tahun baru dah wish dah kat entri semalam..0_o

cuma malam ni apa yang aku usha dekat pesbuk, ramai yang post status pasal azam tahun baru.. bagusla ada azam..


tapi

sendiri ingatla :)

tapi aku tak update azam tahun baru kat pesbuk, aku cuma bagi peringatan kat kawan2 doakan keamanan dunia. eh overnya ayat. ngee


bukan apa, kalau malam tahun baru mesti banyak  ramai pasangan remaja yang keluar sambut kan.. nak sambut boleh dik, tapi jangan sampai bulan september nanti terjumpa pulak  baby2  comel yang tak berdosa kat tong sampah, tepi tangga masjid, dalam semak, dalam lubang najis dan mana-mana lagilah. sekadar peringatan. peace ^^

untuk readers semua, ni untuk anda KLIK


   p/s: terima kasih pak cik Google sebab menyumbangkan gambar XD

0 Pancaran Ungu:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...