Setiap warna itu memberi seribu erti kepada setiap orang..
dan warna yang sangat memberi erti kepada saya adalah UNGU!~

30.12.11

Selamat Tinggal 2011,Selamat Datang 2012 !!



mungkin ini entri terakhir aku untuk tahun 2011. ( mood sedih mengada ngada)
mungkin je. kot la esok da malas nak hapdet belog ungu ni kan.yela esok orang plan nak stadi tau tak. *berlagak
mari kita bersama-sama merenung kembali pahit manis yg kita lalui dalam tahun 2011 yg bakal meninggalkan kita beberapa jam saja lagi.
untuk aku, 2011 punya ceriteranya yg tersendiri..
yg manis, yg pahit.. semua tu adalah salah satu proses kehidupan seorang remaja (sy remaja lagi)
oke taknak lah listkan semua peristiwa 2011 kan..
tapi tarikh yg paling aku ingat..
20 Disember
tak pernah lupa pon tarikh ni, sebab tarikh ni arwah ayah pergi kpd penciptaNya. tahun 2011 ni genap 11 tahun arwah ayah takde..
semoga rohmu tenang disana ayah :"(
AZAM 2012??
dari dulu aku dok pikir, kenapa bila tahun baru je mesti kena ada azam? tak boleh ke azam setiap hari selepas bangun tido? hehe
azam tahun baru aku adalah
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
MENCAPAI AZAM TAHUN LEPAS YANG TAK TERLAKSANA. peace^^
p/s: untuk kawan2 tersayang, 
selamat tahun baru dan selamat menanam azam baru (eh ada ke ucapan cm tu? ngee)


sumber gambar: Pak Cik Google

2 comments:

  1. @Madihah Abd Rahman
    selamat tahun baru jugak..jom sama2 perbaiki diri untuk tahun 2012 ni ya :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...