Setiap warna itu memberi seribu erti kepada setiap orang..
dan warna yang sangat memberi erti kepada saya adalah UNGU!~

26.12.11

romantik atau budiman?

semalam..aku bersama teman pergi ke Time Square selepas tak jadi menghadiri majlis perkahwinan kawan lama kepada teman saya tu..(feras) err..dah pergi wedding kan. jadi kami berdua dengan ayunya berbaju kurung ke mall tersebut. tak jadi masalah :)

semasa berjalan-jalan, kami ternampak sepasang kekasih atau sepasang suami isteri, (sebab aku tak pasti hubungan mereka) tapi aku syak mereka adalah kekasih kerana nampak seperti budak sekolah sedang beratur untuk membeli tiket menonton wayang. apa yang menarik perhatian aku dan rakan adalah lelaki atau budak lelaki tersebut menggalas beg tangan sedangkan si budak perempuan tidak menggalas apa-apa beg.
aku usha rupa bentuk beg tangan tersebut. ternyata beg tersebut adalah beg perempuan. oh! baiknya lelaki itu sehinggakan sudi menggalas beg tangan makwenya.

gambar hiasan

setelah itu, kami terjumpa lagi beberapa pasangan lain yang melakukan hal yang sama. lelaki menggalas beg tangan si wanita. sudah menjadi trendkah?

aku terfikir, apakah perasaan si wanita apabila teman lelaki mereka menolong menggalas beg mereka? bangga? terharu? rasa macam nak ketawa ;p

bagi aku tak perlulah sampai begitu jika ingin menunjukkan sifat romantis anda. minta maaf ini hanya pendapat aku. tetapi jika seoarang isteri yang sarat mengandung atau sedang mendukung bayi, wajarlah suaminya menolong isteri menggalas beg tangan. itu baru lelaki budiman :)

 lelaki yang bawa beg macam ni lagi baik dari bawa beg wanita kan

kalau wanita-wanita di luar sana suka teman lelaki menggalas beg tangan anda, selepas ini ada baiknya jika anda ingin membeli beg tangan, suruh sahaja teman lelaki anda yang memilih mengikut cita rasa mereka kerana yang menggalasnya bukan anda tapi mereka :)


christiano ronaldo pun bawak beg sendiri, bukan beg gepren :)

2 comments:

  1. romantik bukan, budiman pun bukan..mereka ini adlah golongan yang telah di"controlkan" oleh Quennya..hhahahaha...;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...